S’ha convocat aquesta assemblea extraordinària a les 19 hores al Canaletes, aproximadament hi ha uns 15 assistents.
Punts tractats dins l’acte previst per diumenge 17 de juliol:
1.- L’assemblea aprova fixar la data de la bicicletada per diumenge dia 24-07
- S’ha trucat al regidor de cultura i no en sap res de la instància que es va passar a l’ajuntament, a més s’ha valorat què el temps se’ns tira a sobre i no estem preparats per afrontar l’acte amb cap i peus.
- Es passarà una altra instància amb el canvi de data.
2.- Samarretes
- Desprès de l’opció de l’altre dia s’ha trobat un lloc a Caldes on surten millor de preu, cadascuna 9 euros i en un termini de 3 dies les tenim llestes. ( samarretes grogues amb logo i lletres negres)
- La Núria s’encarrega de tallatge i diners, dimecres a l’assemblea s’ampiarà la comanda.
3.- Tiquets de la botifarrada
- La previsió no contempla tiquets anticipats.
- Es proposa preparar-los per l’assemblea de dimecres 13 / 07
- René s’encarrega de fer-los ( 80 unitats aproximadament).
4.- Equip de so, grups de música i /o cantautor:
- Carles parla amb Kike Ubieto ( cantautor ) tenint en compte el canvi de data, el convidat confirma assitència.
- René té un contacte amb un grup que fan blues, esperant confirmació.
- Jonathan i Toni tenen tancat ja el tema de l’equip de so.
5.- Comissió de dinar:
- S’ha creat la comissió de dinar ( oberta a més voluntaris/es a l’assemblea de dimecres). De moment la formen: Edilbert , Àngel , René , Maya¿?
QUE ES REUNIRÀN EL MATEIX DIMECRES 13/07 A LES 19H AL centre per qui s’hi vulgui afegir!
- S’acorda començar a establir contactes amb Kosturica per les amanides i amb Carnisseries Riu per a les botifarres, l’Arnau s’encarrega de la beguda.
- També es crearà un event al Facebook per aquest acte i per poder tenir previsió de gent.
6.- Bicicletada:
- El David i la Núria s’ofereixen per anar un al capdavant de la bicicletada i l’altre al darrera per controlar una mica l’itinerari.
- Es proposa de marcar l’itinerari amb papers de color groc.
7.- Assemblea popular:
- Continguts s’encarrega de portar una proposta a l’assemblea de dimecres per a consensuar temari per l’assemblea popular que es durà a terme en aquest mateix acte.
8.- Difusió i comunicació:
- L’Edilbert s’adhereix a la comissió.
- L’Arnau s’encarrega de presentar el comunicat de premsa per difondre l’acte previst i parlarà amb la Gemma per veure que es pot fer amb la impressió dels flyers..
- L’Àngel s’encarrega de Disseny de cartell i impressió.
- Continguts té clar quina info hi ha al punt d’informació del que tots intentarem fer-nos una mica responsables.
9.- Activitats infantils:
- Hi ha la proposta de contactar amb un mag.
- Es proposarà a l’A.E El Pasqualet si volen participar amb algun taller o activitat infantil.
- Es proposarà a l’A.E El Pasqualet si volen participar amb algun taller o activitat infantil.
10.- Bústia de les indignad@s:
- Dimecres s’exposarà pèr trobar gent que tingui ganes de dur-ho a terme.
I ACABEM POSANT UN ORDRE DEL DIA PER DIMECRES 13/07:
- Situació instància acte diumenge 24/07
- Repassada assemblea extraordinària i captación de recursos humansper al funcionament de l’event.
- Continguts Assemblea Popular 24/07
- Cartells 24/07
- Documentació sanitat pels flyers del punt d’informació.
- Informació PAH.
- Escrit per al proper ple.
- Punts varis
No hay comentarios:
Publicar un comentario