ENS TROBEM CADA DIMECRES A LES 20.30H AL CANA!
VINE!
NOTA PER A LES PERSONES QUE PARTICIPEN A LES ASSEMBLEES:
Cal que entre tots siguem capaços de mantenir net l'espai que estem ocupant cada vespre.
Procurem no deixar-hi brossa (restes de menjar, ampolles, burilles de cigarretes...etc). Els veïns i nosaltres mateixos n'estarem agraïts.

Gràcies.



7/12/2011

ACTA ASSEMBLEA 11 DE JULIOL DE 2011


 S’ha convocat aquesta assemblea extraordinària a les 19 hores al Canaletes, aproximadament hi ha uns 15 assistents.
Punts tractats dins l’acte previst per diumenge 17 de juliol:

1.-   L’assemblea aprova fixar la data de la bicicletada per diumenge dia 2
4-07

- S’ha trucat al regidor de cultura i no en sap res de la instància que es va passar a l’ajuntament, a més s’ha valorat què el temps se’ns tira a sobre i no estem preparats per afrontar l’acte amb cap i peus.
 - Es passarà una altra instància amb el  canvi de data.

2.- Samarretes

- Desprès de l’opció de l’altre dia s’ha trobat un lloc a Caldes on surten millor de preu, cadascuna 9 euros i en un termini de 3 dies les tenim llestes. ( samarretes grogues amb logo i lletres negres)
- La Núria s’encarrega de tallatge i diners, dimecres a l’assemblea s’ampiarà la comanda.

3.- Tiquets de la botifarrada

-       La previsió no contempla tiquets anticipats.
-       Es proposa preparar-los per l’assemblea de dimecres 13 / 07
-       René s’encarrega de fer-los ( 80 unitats aproximadament).


4.- Equip de so, grups de música i /o cantautor:

-       Carles parla amb Kike Ubieto ( cantautor ) tenint en compte el canvi de data, el convidat confirma assitència.
-       René té un contacte amb un grup que fan blues, esperant confirmació.
-       Jonathan i Toni tenen tancat ja el tema de l’equip de so.

5.- Comissió de dinar:

-       S’ha creat la comissió de dinar ( oberta a més voluntaris/es a l’assemblea de dimecres). De moment la formen: Edilbert , Àngel , René , Maya¿?
QUE ES REUNIRÀN EL MATEIX DIMECRES 13/07 A LES 19H AL centre per qui s’hi vulgui afegir!
-       S’acorda començar a establir contactes amb Kosturica per les amanides i amb Carnisseries Riu per a les botifarres, l’Arnau s’encarrega de la beguda.
-       També es crearà un event al Facebook per aquest acte i per poder tenir previsió de gent.

6.- Bicicletada:

- El David i la Núria s’ofereixen per anar un al capdavant de la bicicletada i l’altre al darrera per controlar una mica l’itinerari.
- Es proposa de marcar l’itinerari amb papers de color groc.

7.- Assemblea popular:
- Continguts s’encarrega de portar una proposta a l’assemblea de dimecres per a consensuar  temari  per l’assemblea popular que es durà a terme en aquest mateix acte.

8.- Difusió i comunicació:
- L’Edilbert s’adhereix a la comissió.
- L’Arnau s’encarrega de presentar el comunicat de premsa per difondre l’acte previst i parlarà amb la Gemma per veure que es pot fer amb la impressió dels flyers..
- L’Àngel s’encarrega de Disseny de cartell i impressió.
- Continguts té clar quina info hi ha al punt d’informació del que tots intentarem fer-nos una mica responsables.

9.- Activitats infantils:
- Hi ha la proposta de contactar amb un mag.
- Es proposarà a l’A.E El Pasqualet si volen participar amb algun taller o activitat infantil.

10.- Bústia de les indignad@s:
- Dimecres s’exposarà pèr trobar gent que tingui ganes de dur-ho a terme.

I ACABEM POSANT UN ORDRE DEL DIA PER DIMECRES 13/07:

-       Situació instància acte diumenge 24/07
-       Repassada assemblea extraordinària i captación de recursos humansper al funcionament de l’event.
-       Continguts Assemblea Popular 24/07
-       Cartells 24/07
-       Documentació sanitat pels flyers del punt d’informació.
-       Informació PAH.
-       Escrit per al proper ple.
-       Punts varis

No hay comentarios:

Publicar un comentario